هتل آپارتمان دماوند مشهد

هتل آپارتمان دماوند مشهد

هتل آپارتمان دماوند در سال 1391 بازسازی شد که در فاصله 12 دقیقه حرم مطهر, در خیابان امام رضا, خیابان عنصری 5 آماده پذیرایی از مهمانان و مسارفان تور مشهد می باشد. هتل در فاصله 15 دقیقه ای فرودگاه و 200 دقیقه ای راه آهن می باشد. در حال حاضر امکانات هتل به صورت فول برد می باشد. در سفرتان به مشهد امکان اقامت در این هتل آپارتمان خوب برای شما و  عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل آپارتمان نور مشهد

هتل آپارتمان نور مشهد

هتل آپارتمان نور مشهد در فاصله 5 دقیقه حرم مطهر, 10 دقیقه فرودگاه و 15 دقیقه راه آهن قرار دارد و متعلق به اوقاف و امور خیریه مشهد می باشد. این هتل آپارتمان دارای 20 واحد لوکس و امکانات کامل آماده پذیرایی از مهمانان و زائران تور مشهد می  باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر: لابی, گشت درون و برون شهری, آسانسور, کافی شاپ, نمازخانه, پارکینگ, رستوران, خدمات خانه داری, صندوق امانات و ... می باشد در سفرتان به مشهد امکان اقامت در این هتل آپارتمان برای شما و عزیزانتان فراهم می  شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل آپارتمان شیرزاد مشهد

هتل آپارتمان شیرزاد مشهد

هتل آپارتمان شیرزاد مشهد یکی از هتل آپارتمان های 4 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 2 دقیقه ای از حرم مطهر, 15 دقیقه ای فرودگاه و 200 دقیقه ای راه آهن قرار دارد. هتل دارای امکاناتی نظیر: رستوران, کافی شاپ, کافی نت, اینترنت, سیستم گرمایش و سرمایش و ... می باشد. در سفرتان با تور مشهد امکان اقامت در این هتل آپارتمان چهار ستاره برای شما و عزیزانتان  فراهم خواهد شد.

هتل آپارتمان اخوان مشهد

هتل آپارتمان اخوان مشهد

هتل آپارتمان اخوان در مشهد, میدان بیت المقدس, با 26 اتاق یک تخته, دو تخته, سه تخته, چهار تخته, پنج و شش تخته, در فاصله 100 متری ورودی باب الرضا, فاصله 25 دقیقه تا فرودگاه و 20 دقیقه به راه آهن, با امکاناتی نظیر: لابی, اینترنت در واحد, فولبرد, آسانسور, رستوران, خدمات خانه داری, خدمات بیدار باش, فکس و ... آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور مشهد می  باشد. در سفرتان به مشهد امکان اقامت در این هتل آپارتمان خوب برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا از سفر خود لذت کافی را ببرید.

هتل آپارتمان بهرام مشهد

هتل آپارتمان بهرام مشهد

هتل آپارتمان بهرام مشهد در خیابان خسروی نو, اندرزگو 12, کوچه شهید قنادی, در فاصله 5 دقیقه به حرم مطهر, در 20 دقیقه فرودگاه و 15 دقیقه ای راه آهن آماده پذیرایی از مهمانان و زائران تور مشهد می باشد. متراژ آپارتمان بهرام حدود 555 متر و دارای  اتاق خواب, پذیرایی, سرویس بهداشتی, روم سرویس, لاندری, پارکینگ, سیستم تهویه, کافه تریا و ... می باشد. در سفرتان بهمشهد امکان اقامت در این هتل آپارتمان عالی برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل آپارتمان بهرام مشهد