پاراسل در جزیره کیش

پاراسل در جزیره کیش

یکی از تفریحات لذت بخش در جزیره کیش برای گردشگران تور کیش بخصوص جوانان و نوجوانان تفریح پارسل است که طرفداران بسیاری را دارد. پیشنهاد ما به شما مسافران تور کیش این است که حتما در سفر خود به کیش پاراسل را تجربه و کنید و لذت ببرید. در این تفریح شما سوار چتر پاراسل شده و توسط یک قایق به سرعت کشیده می شوید تا ارتفاع بگیرید و اوج هیجان را در آسمان آبی و روی آب های زلال و زیبای خلیج فارس تجربه کنید.

پاراسل در جزیره کیش

پاراسل در جزیره کیش

فلای برد جزیره کیش

فلای برد جزیره کیش

فلای برد در سال 2011 در مسابقات جت اسکی در چین معرفی شد و از ماه می 2012 در دسترس عموم قرار گرفت. فلای برد وسیله ورزشی آبی است که با اتصال به جت اسکی کار می کند و شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و اجازه انجام مانور و حرکات نمایشی را به فرد می دهد. با این وسیله تفریحی آبی می توان در بالای سطح آب تا ارتفاع 12 متر آزادانه پرواز کرد و مانور های زیبایی را به نمایش گذاشت. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره امکان تفریح با فلای برد بای شما مهمانان و گردشگران تور کیش که به ورزش های آبی علاقه دارید فراهم خواهد شد تا از سفر خود لذت ببرید.

فلای برد جزیره کیش

فلای برد جزیره کیش

جت اسکی کیش

جت اسکی کیش

یکی دیگر از تفریحات پر طرفدار تور کیش ورزش آبی جت اسکی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. مسافران تور کیش می توانند با مراجعه به یکی از کلوب های غواصی و دریایی از جت اسکی استفاده نمکایند و ساعات پر از هیجانی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. 

شرایط استفاده از جت اسکی کیش:

1: مطالعه دقیق و تکمیل فرم قرارداد اجاره جت اسکی ارائه شده از طرف کلوب

2: توجه دقیق به آموزش های مربی جت اسکی و رعایت کامل آموزش ها

3: به هر خانواده و یا گروه بیش از یک دستگاه جت اسکی تعلق نمی گیرد

و نکات بسیار مهم دیگر که در هنگام اجاره جت اسکی از طرف کلوب به شما گردشگران تور کیش گفته می شود. در سفرتان تور کیش حتما این تفریح پر هیجان را تجربه کنید.

جت اسکی کیش

پیست اسکیت روی یخ کیش

پیست اسکیت روی یخ کیش

پیست اسکیت دامون کیش با مساحتی حدود 200 متر در سالنی به وسعت 450 متر مربع در طبقه دوم مرکز خرید دامون هر روزه پذیرای تعداد بسیار زیادی از مهمانان تور کیش می باشد. این پیست اسکیت روی یخ در فروردین ماه سال 1393 در جزیره کیش افتتاح شد که دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران پس از انقلاب به شمار می آید. با انتخاب تور کیش برای سفر امکان استفاده از این سالن برای شما مسافران تور کیش فراهم خواهد شد تا از سفرتان لذت کافی را ببرید.

پیست اسکیت روی یخ کیش

کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی کیش بزرگتری کیبل اسکی جهان و اولین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در کیش است. طول کیبل اسکی کیش چیزی حدود 860 متر و عرض آن 160 متر می باشد که با پنج برج در آب هاب نیلگون خلیج فارس با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت و امکان سرویس دهی هم زمان به 12 نفر پذیرای گردشگران تور کیش می باشد. مجموعه کیبل اسکی کیش شامل امکانات کامل رختکن, دوش, سکوی شروع, اتاق آموزش, رزرواسیون, کافی شاپ و رستوران می باشد. این مجموعه در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و امکانات پارکینگ هم در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می دهد. این ورزش آبی محدوده سنی ندارد. کیبل اسکی کیش یکی از جاذبه های تور کیش است که در سفر به جزیره کیش به راحتی نمی توان از آن صرف نظر کرد.

کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی کیش