رستوران های ایرانی دبی

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی برای گردشگران تور دبی تعطیلات عید نوروز 95 می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی نوروز 95 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی زمستان 94 استقبال خواهند کرد.

 


 

رستوران جام جم دبی

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

رستوران جام جم دبیاز رستوران های ایرانی منطقه ساحل جمیرا می باشد که بسیار بزرگ و متشکل از دو طبقه است. این رستوران باداشتن پرسنلی خبره و مودب فضای گرمی را برای شما گردشران عزیز تور دبی بهار 95 که این رستوران را برای نوش جان کردن غذا انتخاب کرده اید، فراهم آورده است. این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر غذای ایرانی غذاهای مدیترانه ای نیز سرو می کند. علاوه بر این در رستوران جام جم چای و قهوه نیز سرو می شود که گردشگران عزیز تور دبی فروردین 95 پس از نوش جان کردن غذای خود می توانند در فضای باز یا باغ این رستوران یک چای لذیذ را نوش جان کنند و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. 

تور دبی ستوران ایرانی جام جم

 

مطالب مرتبط:

 

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی بهار 95 با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

هتل سنت جورج دبی

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی فروردین 95 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

هتل سنت جورج دبی

مهمانان عزیز تور دبی اسفند 94  این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی 95 با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

هتل سنت جورج دبی

 

مطالب مرتبط:

 

هتل های 4 ستاره تایلند

هتل آسیا تایلند

هتل 4 ستاره آسیا پاتایا مشرف به دریا بر روی یک صخره واقع شده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی برای میهمانان تور تایلند سرو می شود. از ویژگی های این هتل می توان به برخوردار بودن از ساحل اختصاصی اشاره کرد. هتل در فاصله 3 کیلومتری شهر پاتایا واقع شده است. در نزدیکی هتل مناطق تفریحی و مراکز خرید قرار گرفته است. این هتل در جنوب شهر پاتایا  تایلند واقع شده است.

امکانات هتل آسیا پاتایا تایلند برای مسافران تور تایلند : انبار بار و چمدان، تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، مرکز بدنسازی، زمین گلف، خودپرداز، ماساژ، استخر روباز و ...

هتل آسیا تایلند

 

هتل تاوانا رامادا تایلند

هتل 4 ستاره تاوانا رامادا در جاده Surawongse شهر بانکوک تایلند واقع شده و تا ایستگاه ترن هوایی و مترو فاصله چندانی وجود ندارد. مسافت هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند تا فرودگاه با ماشین حدود 35 دقیقه است. از برخی امکانات هتل تاوانا رامادا بانکوکتایلند برای مسافران تور تایلند می توان به ارائه خدمات نگهداری از کودک، اینترنت رایگان، ایستگاه قایق رو، سالن ماساژ ، اتاق ملاقات ، استخر روباز ، استخر آب گرم، سونا ، کافی شاپ ،پارکینگ رایگان ، گاو صندوق، مینی بار و ... اشاره کرد.

هتل تاوانا رامادا تایلند

 

 

هتل آدریاتیک پالاس تایلند

هتل 4 ستاره آدریاتیک پالاس در مرکز شهر بانکوک و در تقاطع خیابان‌های پچبوریِ جدید و سفیران وایرلس واقع شده است. هتل آدریاتیک پالاس بانکوک تایلند دارای مجموعاً 402 اتاق می باشد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس پرسرعت می باشد. یکی از مزیتهای این هتل دسترسی سریع به ایستگاه های منوریل و اتوبوس می باشدکه رفت و آمد در شهر را برای مسافران تور تایلند آسان می سازد.

امکانات هتل آدریاتیک پالاس بانکوک تایلند : رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، گاوصندوق امانات، ماهواره، تهویه، استخر، بار، لباسشویی، خشک‌شویی، اتوکشی، ماساژ، سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی و ...

هتل آدریاتیک پالاس تایلند

 

 

مطالب مرتبط:

رستوران های معروف تایلند

رستوران زازن تایلند

در رستوران زازن تایلند نوعی صمیمت و روابط عاطفی میان خدمه و مشتریان برقرار است و با احترام تمام میزبان تمامی گردشگران تور تایلند می‎باشند.رستوران زازن در کنار ساحل باپوت با ترکیب موزیک جاز آرام ، صدای موج دریا ، درخشش نور بیش از صد شمع فضایی دلنشین را برای گردشگران تور تایلند به ارمغان آورده است.

رستوران زازن تایلند

 


رستوران ورتیگو بانکوک تایلند

رستوران ورتیگو در منطقه سیلوم بانکوک تایلند واقع شده و یکی از مرتفع ترین رستوران هایی است که در هوای آزاد بنا شده است. در رستوران ورتیگو بانکو تایلند میزها در نزدیکترین نقطه به لبه ی بام قرار گرفته که غذا خوردن در این رستوران را سرشار از هیجان و تفریح برای گردشگران تور تایلند کرده است.

نام این رستوران به معنی سرگیجه بوده و بر خلاف معنی آن معمولا ترس از ارتفاع تاثیر نامطلوبی بر مسافرین تور تایلند نخواهد گذاشت. رستوران شامل فهرست کاملی از غذاهای گوناگون بوده که غالب آنها را غذاهای دریایی ، اروپایی و تایلندی در بر گرفته اند.

رستوران ورتیگو بانکوک تایلند

 

مطالب مرتبط:

جاذبه های گردشگری کیش

پلاژ آقایان در کیش

پلاژ آقایان در کیش از جاذبه های گردشگری توریست پسند می باشد که از مجموعه تفریحی و ورزشی در جزیره می باشد که همه ی گردشگران آن را می شناسند. این مکان در بخشی از سواحل شرقی کیش برای شنا مخصوص آقایان در نظر گرفته شده است. از هتل های نزذیک به این مجموعه هتل پارمیس و هلیا و اسپادانا و آنا می باشد که مسافران تور کیش با اقانت در این هتل های ذکر شده به آسانی می توانند به پلاژ آقایان در کیش دسترسی داشته باشند.از امکانات مخصوص این مجموعه می توان زمین های بازی ، دوش های آب شیرین ، قایقرانی ، ماساژ و نماز خانه و . . . را نام برد.

 

پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش جز پارک های شناخته شده در جزیره زیبای کیش می باشد ، وقتی شما به کرانه شرقی سواحل کیش بروید از دور مجسمه ای قابل مشاهده است که این مجسمه نماد و سنبلی از مردم بومی و ساحل نشین کیش می باشد . این مسجمه 12 متر ارتفاع دارد که ابهت و شگفتی خاصی دارد که چشم هر گردشگر تور کیش را به سمت خود جلب می کند.مساحتی که برای این پارک در نظر گرفته اند 4 هزار متر مربع می باشد و در این پارک 2 آب نما به وسله یک جوی آب به هم وصل شده اند. قابل ذکر است که این مجسمه بزرگترین مسجمه فیگوراتیو کشور می باشد و زیبایی خاصی به پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش داده است.

 

مطالب مرتبط: